Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
¿Qué te gustaría aprender?
L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Escritura colaborativa sincrónica para crear y gestionar una ciudad
Enfocament del racó de plàstica a infantil.
L'àrea de comunicació i representació d'educació infantil ha incorporat, des de la seva nova estructura curricular dissenyada l'any 1...
«La màgia de la igualtat»
A continuació presentem una experiència didàctica coeducativa que va ser dissenyada i posada en pràctica amb xiquets i xiq...