Adaptar-se a l’escola: una feina compartida
Pel Jan i per qualsevol criatura, el pas de la vida familiar a l'escolar és una experiència difícil pel que representa de canvi en la ...
Llibres: Evaluación y postevaluación en educación infantil. Cómo evaluar y qué hacer después.
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...
L´escola que volem a partir del projecte psicomotor que desenvolupem
L’educació psicomotriu és un pilar del projecte educatiu de la nostra escola. Sistematitzem l’educació psicomotriu en...
El voluntariat en l’àmbit educatiu
L'acció voluntària constitueix actualment un dels instruments bàsics d'actuació de la societat civil en diversos camps, entre els qua...
Els infants opinen sobre l’escola.
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
Educació i «nova política»
L’objectiu de l’article és abordar les implicacions de la «nova política» destinada al sector educatiu, tot defe...