Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
El Programa Socioeducativo para la Recuperación de El Ingenio-El Puche: promoviendo sinergias ed...
L'article recull la construcció i el desenvolupament d'un programa comunitari en un barri perifèric d'Almeria, amb la intencionalitat d...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Desafiaments a les escoles rurals de la Xina
La investigació exploratòria que presentem investiga els problemes i els desafiaments als quals s’enfronten les escoles rurals de ...
Volem acollir. A l’escola també?
Escola, espai d’acollida que, per definició, veu i viu en primera persona la por de la societat, i aquesta escull l’escola que vol....
CEIP Margalida Florit. Construyendo nuestro proyecto
El CEIP Margalida Florit és un centre relativament nou, que ha tingut l'oportunitat de començar de zero. Estava tot per fer i per decid...
Danza implicada
Ensenyar a l’escola rural més austral del món
L’escola rural més austral del món es troba a la República d’Argentina. Es tracta de l’Escuela Provincial N°...