LOMCE? Llei Orgànica per Menystenir la Ciutadania i l´Educació
Repensar la práctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
El Programa Socioeducativo para la Recuperación de El Ingenio-El Puche: promoviendo sinergias ed...
L'article recull la construcció i el desenvolupament d'un programa comunitari en un barri perifèric d'Almeria, amb la intencionalitat d...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Desafiaments a les escoles rurals de la Xina
La investigació exploratòria que presentem investiga els problemes i els desafiaments als quals s’enfronten les escoles rurals de ...