Controlar el temps per a comprendre la vida de la papallona
En aquest article, em proposo mostrar-hi, essencialment, dues coses. Que la vida científica i comunicativa de l'aula adquireix un món c...
Amb les famílies: Jugar a dibuixar.
A casa, sempre hem utilitzat el dibuix com un joc. Ens divertim inventant figures amb un paper i un llapis. No parem de jugar pintant! De...
La mejora de la competencia lingüística
Lluís Badia, cocinero. Escoger las manzanas
destríoscateringEscuchando a Lluís, es fácil reconocer una voz experta, que habla desde una larga experiencia y un esmerado ejercicio ...
Alumnat d’altres cultures
Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar...
Volem entendre què passa amb els nombres quan calculem
Arriba la festa de la Castanyada. Hem de fer panellets per al nostre grup classe i per als nens i nenes de parvulari. Volem que en surtin...
Del dibuix de memòria a la memòria del dibuix.
La inclusión de niños y jóvenes “vulnerabilizados”: un reto para el profesorado