La “bofetada feliz”: una nueva táctica de acoso escolar
El teatre i la literatura infantil. Reflexions a l’entorn d’un Festival de Titelles
A través de la crònica d'un festival de titelles, en concret de la 23ena Fira de Titelles de Lleida de l'any 2012, es descriu una colla...
Per arrodonir: Conversar, dialogar per entendre el món
PER ARRODONIR Conversar, dialogar per entendre el món La conversa en petits grups a l’aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Gra...
Mirar la vida diària amb lupa
L'escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, es preocupa per donar als seus integrants una educació de qualitat, i això comporta...
L’agressivitat injustificada en edad infantil. Què és i com abordar-la.
En aquest article parlarem d'agressivitat injustificada a l'etapa d'educació infantil com a concepte diferent de l'agressió que es pot ...
Lectura y escritura en el aula de música. Describir las sensaciones
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Quan l’escenari es transforma en aula
Aquest article presenta l'aposta que fem de cinc anys ençà al nostre centre: la realització d'un musical que oferim tant al districte ...