La importància de la inversió en capital humà en els estadis educatius inicials
La dificultat de prioritzar, d'una banda, respecte a partides de despesa fortament consolidades i, d'una altra, finançament addicional q...
Podem reflexionar sobre les relacions entre la família i l’escola?
Partint d'una anàlisi global que ens acosta a les potencialitats que en l'etapa d'educació infantil té el camp de les relacions entre ...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...
Tallers: Una manera d’aprendre infants i mestres
Els infants i les mestres necessitem trobar-nos en situacions «especials» que ens permetin observar, explorar, repetir, provar de maner...
CerO Teatro «Pequeño e infinito» Les nenes i els nens d’un a sis anys van al teatre.
Ja fa més de tres anys, un grup de professionals de les arts escèniques (Programa Abecedaria) i un grup de professionals de l'educació...
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
Entrevista a Bernard Aucouturier. «Tots els problemes de comportament s’originen en els dèficit...
Aprofitant les Jornades d'Educació Infantil que es van celebrar darrerament a Menorca, on es va tractar monogràficament el tema de la p...
Viatge a Mictlan. La mort en la infància des d’una perspectiva mexica.
Al llarg d'un quadrimestre vam treballar, a primer de primària, un projecte sobre la mort amb dos focus importants: el treball artístic...