La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Què hem de fer i què hem de dir a un infant quan perd a un ésser estimat
La pèrdua d'un ésser estimat és un esdeveniment vital estressant per a totes les persones, incloses les criatures. És important ident...
Portar els treballs a casa cada dia.
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...
La importància de la inversió en capital humà en els estadis educatius inicials
La dificultat de prioritzar, d'una banda, respecte a partides de despesa fortament consolidades i, d'una altra, finançament addicional q...
Podem reflexionar sobre les relacions entre la família i l’escola?
Partint d'una anàlisi global que ens acosta a les potencialitats que en l'etapa d'educació infantil té el camp de les relacions entre ...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...
Tallers: Una manera d’aprendre infants i mestres
Els infants i les mestres necessitem trobar-nos en situacions «especials» que ens permetin observar, explorar, repetir, provar de maner...