Píldoras creativas
El mecanisme de les analogies es fonamenta en l’habilitat de relacionar coses ben diferents, una estructura creativa que s’ha desenvolupa...
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
La «bona» comunicació, imprescindible per cuidar-nos
Sense teoritzar sobre què significa comunicar-se i apel·lant al sentit comú, és transcendental que siguem conscients que u...
Mundoaulajuegos, recursos para el uso del juego en el aula
En aquest article presentem Mundoaulajuegos, un treball de recopilació de recursos i propostes didàctiques centrat en la temàtica...
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
Material per a l’alumnat: Let’s Tangram Together!
Deporte y adolescencia: ¿compartir o competir?
La pràctica de l’esport, entès el fenomen esportiu com a activitat global i educativa, és realment una eina per treballar l...
De cómo una pandemia hizo caer a un gigante
Carlos Colom Miralles Maestro y director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castellón) c.colom@edu.gva.es La pandemia fue un punt...