¡Que viene el lobo!
«Llebres» i «tortugues»: una oportunitat per atendre la diversitat a l´aula
Com són contemplades les diferències entre l’alumnat a l’escola? Amb incomoditat? Com quelcom ineludible? Com a oportunitats...
Jordi Jané, sotsdirector educatiu d’un centre d’atenció sociosanitària a joves i adolescents: ...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
RESEÑA: Ruido en el corazón
Escola infantil oberta tot l’estiu?
Us oferim un recull de les respostes generades al fòrum de la nostra web arran de l’article de la Tònia Benejam.
Esmorzòmetre
L’escola pública de Borredà és una escola rural, petita, amb una relació intensa amb l’entorn i amb tota la co...
“¿Cómo y cuándo puedo recuperarme del parto?”
La reflexión sobre la lengua y la enseñanza de la gramática
Uno de los debates de mayor tradición en la educación obligatoria es la pertinencia de los contenidos gramaticales como objeto de ense...