Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?
Los juegos de rol en la enseñanza-aprendizaje de las ciencias
Partint d'una anàlisi del concepte de joc i la seva relació amb els processos d'ensenyament-aprenentatge, en aquest capítol es fa...
Metàfora de l’orquestra. Respostes saludables
Jojo Rabbit: Fabulació del nazisme
La saludable tradició de riure-se’n del nazisme té un nou capítol amb Jojo Rabbit, pel·lícula de Taika W...
A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)
No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l&...
El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
Acció, reacció i comunicació