Ferran Campillo, pediatre mediambiental: «Les escoles amb pitjor qualitat de l'aire tenen alumne...
Ferran Campillo, pediatre mediambiental: «Les escoles amb una qualitat més baixa de l’aire tenen alumnes amb un rendiment acadèmi...
De la solidaritat a la pràctica solidària
Madrid: guia Patios silvestres, renaturalitzant els patis
María Álvarez Nistal Departament d’Educació Ambiental. Ajuntament de Madrid Alberto Slocker Barrio Educador ambiental del program...
Una secuencia de enseñanza-aprendizaje sobre la medida enzimática de glucosa en regrescos para ...
Encara que les seqüències d'ensenyament-aprenentatge (SEA) són un recurs educatiu prou conegut i utilitzat en l'educació pri...
Soc un docent amb moltes ganes d’aprendre
El fet de formar-nos parteix de la nostra pròpia iniciativa, del nostre afany de superació i del reciclatge constant, perquè la s...
No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...