La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Aprenem i eduquem junts
El present arriba carregat d'incògnites que sorgeixen intentant donar resposta a les que ens mostrava el passat i que en portaran unes a...
Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Lectura: Un viatge brutal al món corrupte de les drogues
És una novella impactant i brutal en tots els sentits. Transcorre a l'Amèrica Central i al llarg de gairebé trenta anys en què el mó...
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas Manuel Cañas Encinas Juan Carlos Manrique Arribas Universidad de Val...
Aprendre amb les arts. Relacions i connexions
Equip de l’Escola Lluís Castells, Gloria Jové A l’Escola Lluís Castells, de Riudaura, en col·laboració amb la Uni...
La mort i el dol a l’escola: fent lloc a la vida
En aquest número de Guix tenim interès a fer una instantània de la situació actual destacant aspectes claus i antecedents ...
Llengües minoritzades
Existeixen llengües minoritzades perquè, a la vegada, existeixen llengües hegemòniques. Les primeres tendeixen a generar resistència...