Viure la història: estratègies per treballar l’arqueologia a l’aula
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
(Inter)(Trans)disciplinariedad en formación de maestros
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
«Papá, ¿por qué ahora me llevas tu al cole?»
Els canvis que estem patint a la societat actual (atur, mancances econòmiques, etc.), poden modificar el present i el futur dels nostres ...
El treball de l’autonomia dels 3 als 6 anys
En aquest article s’explica com es treballa l’autonomia a les aules de 3 a 6 anys. Per fer-ho, s’utilitzen les observacions que les ...
El record de les vacances: un temps per compartir.
A partir de les experiències dels infants, es genera un marc d'intercanvi d'expressió i d'escolta activa que, mitjançant el treball po...
Amb les famílies: Escoles amb futur.
Les escoles que cerquen avançar-se a un futur, d'altra banda, molt proper, han d'oferir els recursos TIC no solament als nens i a les ne...
Fidel Revilla, miembro de Acción Educativa. Apostar por la infancia para un futuro mejor
Lleva más de 35 años trabajando en Acción Educativa (Madrid), un proyecto en el que cree firmemente y al que ha dedicado una gran part...