De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Experiencia en colaboración escuela-universidad
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
La petjada ambiental d’un infant a l’escola bressol
Gràcies a aquest estudi, coneixerem quins són els consums d’energia, aigua i materials, com també les emissions d’efe...
Projecte “Aprenem a mirar”.
El projecte «Aprenem a mirar», realitzat a l'escola Pràctiques II de Lleida, amb la collaboració del Collegi d'Arquitectes i la Facul...
L’ordinador a l’aula d’educació infantil.
El simple fet de veure les nenes i els nens utilitzant ordinadors o unes altres eines TIC no ens hauria de dur a pensar que, solament per...
Las nuevas tendencias de la formación permanente del profesorado
En el año 2007, se organizó desde el ICE de la Universidad de Barcelona el I Congreso Internacional Nuevas Tendencias en la Formación ...
Bésame mucho
El autor Carlos González es pediatra, presidente de la Associació Catalana Pro Alletament Matern (ACPAM) y se ha convertido en uno de l...
Emociones y creatividad en educación física
Emociones y creatividad en educación física Francisco Javier Giles Girela, Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes Universida...