El contacte físic en l’educació
Una de les necessitats bàsiques de l’ésser humà és la necessitat de pertinença, de saber que pertanyem a un g...
Apr3nde y empr3nde en 3D
En aquest article us presentem el projecte d’innovació educativa Apr3nde y empr3nde en 3D, realitzat al CBM Joaquín Carrión...
Material para el alumnado: Mapas conceptuales para aprender a pensar
La gestión de las emociones en el aula: ¿técnica o arte?
EN LÍNI@: Té sentit dividir l’escola per edats?
El debat sobre la divisió de l'escola per edats és antic, però fa temps que no es posa sobre la taula. Aquestes són les opinions de l...
GUIXDOS, núm. 163: Projecte: fem eleccions a l’escola.
El projecte que presentem a continuació fa referència a l'àrea de coneixement del medi social impartida en una aula de cicle superior ...
El péndulo de Ifoulou: Educar en la era de la convergencia
El sentir de la acción
El sentir de la acción El aprendizaje como fenómeno radicalmente afectivo Sergio Toro-Arévalo Universidad Austral de Chile / Universida...