El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
El desenvolupament del pensament crític als centres educatius
Una de les funcions essencials dels centres docents i de l’educació és l’alfabetització en referència a la lec...
Ruta urbana: «Aleatorio canciones»
Sandra Piles Navarro, acabada de graduar en Mestra de Primària. «L´important són els xiquets,...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Efemèrides coeducatives
«Efemèrides coeducatives» és una experiència que sorgeix al CEIP Los Ríos de Castilléjar (Granada) a partir de l'interès d'un gru...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
Respiración y movimiento
Anna, profesora de secundaria, asistía a mis clases de yoga y después de tres o cuatro sesiones me comentó cuánto le ayudaba el yoga ...