Va de… joc al 3-6
Del que dic i penso que faig… al que faig en realitat. Del que decidim que farem en equip… al que realment fem. De fer sense pensar&hell...
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: El treball per racons a primària: ra...
Experiències de col·laboració entre l’escola i la universitat
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
¡Motor en marcha!
Cómo enseñar la ortografía
Los juegos modificados y las modificaciones según el alumnado en el modelo comprensivo
El modelo de enseñanza para la comprensión de los juegos deportivos (Bunker, Thorpe y Almond, 1986) propone iniciar la enseñanza con s...
La construcció de coneixement científic del tres als dotze anys. Què en sabem?
En aquest article, s'hi exposen breument algunes de les aportacions recents que la psicologia del desenvolupament ha fet al problema de l...