Xavier Rubio: «Més que de ludificar, soc partidari d’explicar els continguts com un joc»
Xavier Rubio: «Més que de ludificar, soc partidari d’explicar els continguts com un joc» Com et definiries? Diria que soc un inve...
Aprender con las artes. Relaciones y conexiones
Equipo de la Escuela Lluís Castells, Gloria Jové En la escuela Lluís Castells, de Riudaura (Girona), en colaboración con la Univer...
La guerra de Troia 2.0
Aquest article mostra un projecte interdisciplinari i multicompetencial que consisteix en la lectura actualitzada del contingut literari,...
Persones vulnerables
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Quan un artista entra a l’escola, la creativitat surt per la finestra
Actualment observem com diverses escoles participen en projectes en col·laboració amb institucions culturals i amb artistes, a fi que aq...
Notícies d’interès
Brain Gym: per prendre amb tot el cervell