Las canciones como espacio seguro para desarrollar una mirada crítica hacia el sexismo.
Aquest article aborda les possibilitats d'ús de les cançons com a eina coeducativa a l'aula a través d'una experiència des...
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
Per educar una criatura cal tota una tribu
L’article planteja la conveniència de crear una ciutat, uns espais vitals i convivencials basats en les necessitats més humanes de...
Diferent i lleig
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
Acollir: compartir significats i implicar
L’acollida és un procés necessari per conèixer la cultura d’una escola, té incidència en la identificac...
Que no se olviden
Si una cosa té treballar en educació és que la feina et regala moments d'absoluta connexió amb la vida. I notar que estàs extremamen...
Un currículo basado en competencias para las enseñanzas profesionales de música
Rodrigo Checa Jódar Inspector de Educación. Consejería de Educación, Junta de Andalucía El diseño curricular de las ense...
Congreso Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congreso Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.VV. Investigando de manera cooperativa e interdisciplinar, nos metimos en la piel de...