El treball a l'aula amb els grups estables de convivència (I)
L’evidència en la pràctica
Evidència aplicada Grups interactius i tertúlies literàries dialògiques per aconseguir que tot l’alumnat arribi al màxi...
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Jon López: «Els continguts han d’estar al servei del desenvolupament de les competències»
Acabem l’any posant la cirereta a aquest pastís de retrats amb Jon López. I és que els deu anys que ha dedicat a la doc&egr...
Ressenya:Todas somos Súper Profe
Davant la incertesa. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes... Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vist...
Llibres. Trobades. Webs
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...