Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Aprenguem a ser positivament realistes i evitem el desànim. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
10 idees clau. Neurociència i educació: Aportacions per a l´aula
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Multilingüisme i identitat
La metodologia del transllenguatge utilitza totes les llengües que formen part del repertori lingüístic de l’alumnat com a recu...
Activem el «mode ser» als entorns educatius amb la pràctica del mindfulness
Sempre anem a correcuita. Tanmateix, a les aules ens trobem amb infants que són hereus de l’enrenou que regna al seu voltant i per aquest...
Aprendre a conviure, aprendre a transformar
Assossec educatiu
En aquest article d'opinió, Francisco Luna afirma que, en un entorn tan accelerat i canviant com l'actual, la clau ja no ra...