La evaluación en un modelo de escuela inclusiva
La filosofía inclusiva en el centro docenteSiguiendo las prescripciones europeas sobre inclusión educativa y atendiendo a la normativa ...
Arte en paisajes naturales y urbanos
Arte en paisajes naturales y urbanos Propuesta didáctica con fotografía y ABP José Manuel Hernández de la Cruz José Manuel Go...
Punt i a part en el Primer Congrés d´Educació Pública: Valoracions del Grup Promotor
Punt i a part en el Primer Congrés d’Educació Pública: Valoracions del Grup Promotor Grup Promotor del Primer Congrés d̵...
Creación de comunidad y práctica musical
Creación de comunidad y práctica musical Una aportación desde el concepto de musicoterapia comunitaria Pau Gimeno Ortuño Parque Sa...
Aules segures per a tots i totes: una realitat possible
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Gran part de la violència que...
Els començaments de la tendresa a l´escola infantil
L’amor, la tendresa, la cura o l’amistat són els components originals de les relacions igualitàries, responsables i plaents ...
Cuinar un poema: aliment per a tothom
La poesia és la gran oblidada de les aules, però ofereix una quantitat il·limitada d’eines per promoure la lectura i la cre...
No és una moda… És una necessitat
Necessitem un marc social comú com a nou paradigma educatiu on s’impulsin reformes que generin veritables transformacions socials....