La pràctica de la meditació
Fa uns dotze anys, vaig començar a meditar i aquesta pràctica m’ha aportat la claredat mental i la serenitat necessàries pe...
Material para el alumnado: Imágenes musicales del siglo XX
Un escape room virtual didáctico en el Madrid del Siglo de Oro
Un escape room virtual didáctico en el Madrid del Siglo de Oro Gemma Muñoz García, Esther Jiménez Pablo, Erika Tiburcio Moreno, Da...
Reseña: Aprender y enseñar música: Un enfoque centrado en los alumnos
Reseña Aprender y enseñar música. Un enfoque centrado en los alumnos POZO, J.I.; PÉREZ ECHEVERRÍA, M.P.; TORRADO, J.A.; L...
«De mayor quiero ser…». La argumentación oral (y escrita) paso a paso
«De mayor quiero ser...». La argumentación oral (y escrita) paso a paso Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol El art...
Educació científica inclusiva
Llibres per a mestres Superior: El retorno del racismo científico SAINI, A. Madrid. Círculo de Tiza, 2019 Aquest llibre explora les conne...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Ens en cal més, molt més. Cap a l´agenda pendent en coeducació