El suport educatiu en comunitats d’aprenentatge
El present article es basa en una investigació de quatre anys, organitzada per la Universitat de Barcelona, en la qual es va estudiar el ...
Com representem el món?
La seqüència didàctica que presentem pretén que l’alumnat prengui consciència de les diferents maneres que hi h...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
El CEIP Manuel Núñez de Arenas, una escola que potencia l´autonomia i la creativitat
La present experiència es desenvolupa al CEIP Manuel Núñez de Arenas, escola situada al barri d’Entrevías, districte...
El projecte «Aprendre a jugar en pau»
El projecte que es presenta intenta diversificar la tipologia del joc que les nenes i els nens de l’escola realitzen durant l’hora del pa...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
Convivència en positiu. Optimisme pedagògic
Per aconseguir la convivència positiva, és necessari projectar una mirada que permeti realitzar canvis, com també mantenir una ac...
Rosa Cots i Sílvia Monserrate, dues mares solidàries. «Refugiats, la nostra Europa és casa vo...
Aquestes dues mares formen part d'un grup que va decidir fa mesos unir esforços per denunciar la situació que pateixen els exiliats. Van...