Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (primera part)
És ben sabut que la imatge audiovisual enganxa les nenes i els nens com una tela d’aranya i que els abstreu de la realitat. Això &...
Ambaixadors de la música i la pau
Presentem una activitat emmarcada dins del projecte Orquestra a l’escola que va dirigida al desenvolupament personal i social de l’alumna...
Il·lustrem-nos!
Triar bons llibres és la tasca fonamental dels llibreters que volem encomanar la passió per la lectura i, després, buscar la mane...
Parlem d’equipament TIC
Amb el temps, ens estem acostumant a conviure amb diversos dispositius que, d’una manera o altra, condicionen la nostra vida. L’escola no...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...