La LOMLOE com a oportunitat per incorporar l’educació transformadora al centre educatiu
Movimiento 4.7 www.4punto7.org Ja des del seu preàmbul, la LOMLOE incorpora com a enfocament transversal de tot el sistema educatiu, junt...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Recomanacions breus
Ser lliure és fer el que em doni la gana?
En la lectura del capítulo 7 de "Pimi" (Lipman, 2005), los padres de dos niñas van una tarde a visitar a un amigo al hospital. Las dos n...
Ramon Breu: “La formación en comunicación audiovisual es una prioridad para los ciudadanos del ...
Optimitzant els recursos digitales de l’aula: la pissarra digital
La PDI pot ser una gran aliada per fomentar quelcom més que la motivació, fins i tot pot arribar a esdevenir una eina educativa ben pote...
L’aprenent mitjà
Algú ha vist alguna vegada un aprenent mitjà? Podries definir l’aprenent mitjà? La «normalització» &eacu...
Ruta botànica pel GR-262
Generar situacions d’ensenyament-aprenentatge sota els principis de globalització, interdisciplinarietat, significativitat o funcionalita...