El valor de la participació de les famílies a les cases de nens
A la Casa de Nens Burbujas, de Leganés, hem celebrat la tardor organitzant la Festa de la Verema. Les famílies hi han participat col&mid...
Ensenyar a escriure
En aquest article, pretenc reflexionar sobre el sentit i la qualitat de les pràctiques orals i escrites que les mestres i els mestres he...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Te necesitamos GALLEGO, J.L.; MCPHERSON, X. (il.) La Galera, 2021 El libro, escrito con la complicidad de la WWF, es una apelación direct...
La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
“Un docent afecta emocionalment l’infant” Boris Cyrulnik
La resiliència s'ha definit com la capacitat per resisitir i refer-se davant les situacions traumàtiques. Capacitat que, com diu Cyruln...
El liderazgo pedagógico (distribuido)
El liderazgo pedagógico (distribuido) Vicente Domingo Mañes Bertolín El ejercicio de la función directiva en un centro escolar es ...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Perdido en el museo VERA, L. Combel, 2021 Los protagonistas de este profusamente coloreado libro son un padre y un hijo que recorren las ...