La teoria de les intel·ligències múltiples
Tenim una ment meravellosa que pot comprendre i comunicar amb tipus diferents de símbols. La podem estimular (i ho hem de fer). Aquesta p...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Frank: La increïble història d’una dictadura oblidada ABADÍA, X. Madrid. Dibbuks, 2018 La proposta de Ximo Abadia és molt en...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Sumnerhill
Metàfora de l’orquestra. Respostes saludables
araArt, transformar a través de las artes
Lluís Vallvé Cordomí araArt es un programa de innovación educativa del Departamento de Educación de Cataluña que promuev...
Qui caça, el lleó o la lleona?
A l’escola 11 de Setembre, de Sant Quirze del Vallès, des de la biblioteca escolar, intentem oferir històries, treballar-les, come...
Milena en qüestió