IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
Rastrejant per la Xarxa: A hombros de gigantes
De dalt i de baix: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
Un centre del sud de Galícia fa honor a les seves sigles (CPI: centre públic integrat) i traça una colla d’estratègi...
Consumisme nadalenc
Les xarxes educatives per a la millora: cap a un nou marc comú de qualitat i equitat
El treball en xarxa constitueix una eina molt efectiva per generar coneixement, optimitzar recursos i millorar la qualitat de la interven...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Barcelona ciutat educadora. Dotze anys del Projecte Educatiu de Ciutat
En aquest article, s'hi explica què és el Projecte Educatiu de Ciutat de Barcelona, s'hi exposa quins n'han estat els antecedents, quin...
El liderazgo distribuido. Ejemplo de cronograma de los programas del curso 2019-2020. CEIP Bertom...