L’avaluació, motor de l’aprenentatge?
Aprenentatge basat en problemes
Consigna de l’evidència Enfront dels mètodes transmissius, l’aprenentatge basat en problemes millora l’aprenentatge. Conti...
Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
Trobades. Convocatòries. Web
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Narratives en els inicis de l’escriptura
Aquest article posa de manifest la importància que els infants intentin comprendre com funciona el llenguatge escrit, les regles i les id...
Protagonistes del nostre procés formatiu
En aquest article d'opinió, Iñaki Monge reflexiona sobre els processos de formació del professorat.
Una margarida no és una flor
El lliurament d’un ram de flors a una investigadora en un centre educatiu en un acte del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciè...