Ja hi ha començat a treballar… el ZER Conca de Barberà: Acció pel clima
Quan el gel es fon El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de...
Les aules extenses han arribat a casa nostra per quedar-s´hi
Les aules ja no tornaran a ser les que eren. Es modificaran en unes altres de diferents que incorporaran, de manera natural, un model d’a...
Solidaritat en família
El plantejament d'un projecte comú en família al voltant d'objectius i responsabilitats compartides enforteix els lligams com a comunit...
Aprendre en aquesta situació (I)
Parlem-ne!
Aquest article té com a finalitat oferir una proposta d'intervenció per desenvolupar la competència oral al cicle inicial. La lliguem ...
Aules segures per a tots i totes: una realitat possible
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Gran part de la violència que...
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. La infografia com a recurs ...
L'evidència a la pràctica La infografia com a recurs per promoure l’autoregulació Evidència aplicada L’alumnat s’autoreg...
Aprofundim a l’art. Mes enllà de l’animació lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...