Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma...
La formación inicial docente: Reto de la LOMLOE
Cuidem el claustre, juguem-hi
Aprendre amb les arts. Relacions i connexions
Equip de l’Escola Lluís Castells, Gloria Jové A l’Escola Lluís Castells, de Riudaura, en col·laboració amb la Uni...
Ramon Breu: “La formació en comunicació audiovisual és una prioritat per als ciutadans del s. ...
La LOMLOE: Una oportunitat per millorar la societat del segle XXI
Mariana Solari Maccabelli Universitat d’Extremadura. Càceres Raquel Borrero López Escola Ramón Izquierdo. Badajoz El procés ...
Els superherois, un viatge pel món de les emocions
En aquest article, s’hi presenta un projecte d’innovació pedagògica que agafa com a element motivador la temàtica del...
Intervenció comunitària a través de l’art
Una experiència a l’escola rural amb alumnes d’educació primària Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega A l’...