Milena, confinament vinculació mestres criatures
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Un toc sistèmic d’atenció
Las competencias socioafectivas y emocionales en las organizaciones laborales
Las competencias socioafectivas y emocionales se desarrollan a partir de nuestra inteligencia emocional, la cual determina la capacidad p...
Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...