Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
La competencia social en la gestión de la sostenibilidad y de la profesionalización de las cien...
El monográfico responde al primer objetivo de comunicar a la comunidad educativa los fundamentos del proyecto Responsabilidad Social Org...
El trabajo por ámbitos en el marco de la LOMLOE
María Salud Ferrández Campello IES Sixto Marco. Elche (Alicante) El 29 de mayo de 2020 se publicó en la Comunidad Valenciana la resoluc...
Des del confinament busquem l´oportunitat de cuidar-nos. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...