Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Fer veure, fer creure
Tercer curs de primària de l’escola Dolors Monserdà Santapau, de Barcelona, on llegim el capítol 1, episodi 2 de Kio i Gus ...
La LOMLOE en educación infantil Cambios, desafíos y oportunidades
Sílvia Blanch Gelabert Universidad Autónoma de Barcelona Carme Oriol ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona Este artículo rec...
Llibres: Aventures d'aprenentatge
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
Mendigoiti, una mirada de Escuela Viva y Activa en primaria en el marco normativo de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Colegio Público Mendigoiti. Pamplona Las evidencias nos muestran la importancia del...
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...
Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...