Compte amb el determinisme
En aquest article d'opinió, Ana Cobos ens recorda que amb mitjans és possible superar determinismes i que el repte del sistem...
Patios coeducativos: una transformación con impacto
Dafne Saldaña Blasco, Helena Cardona Tamayo, Julia Goula Mejón A partir de un proyecto participativo de análisis y de cocreació de...
Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Joan Fuguet, mestre i professor a la Universitat Rovira i Virgili, formador de mestres i de direc...
Dedicar-se 34 anys a la docència, 28 de mestre, 18 dels quals de director, i ara impartir classes a la universitat i no sols no estar-ne ...
Fer bona lletra?
Al «Fòrum» del número anterior, hi vàrem publicar l’opinió de Montserrat Fons arran de la polèmic...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Es comenta a la Xarxa…