La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre
La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre Francisco Espadas Sotés L’article descriu les característiques més destacables del...
ConVigoTablets
La finalitat darrera del projecte 'ConVigoTablets' és integrar les TIC a través de l’ús de dispositius mòbils com un...
L’educació artística promou aprenentatges significatius
Consigna de l’evidència L’educació artística és un espai que serveix per generar aprenentatges que afavoreixin el pens...
Reflexiones sobre el control de esfínteres en el 0-3
Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «El “hacerse pis en el cole” no puede ser un conflicto. No es de recibo que el c...
CON LAS FAMILIAS
Control de esfínteres ¿Cuál puede ser el papel de la familia en el proceso de control de esfínteres? Veamos algunas preguntas frec...
CONTES
Qui s’ha menjat les maduixes? Comín, M. Combel, 2020 Les maduixes han desaparegut! Qui se les deu haver menjat? Aquest llibre divertit fa...
Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
Hacia el residuo cero
El mejor residuo es el que no se produce Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro...