IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
La gestió de la inclusió de les altes capacitats
Sortosament, avui dia, en el nostre sistema educatiu, la denominació (i voldríem creure que el concepte) altes capacitats està es...
La formación del profesorado de educación secundaria
Empecemos con dos afirmaciones de sentido común: la enseñanza y el aprendizaje son dos caras de la misma moneda por lo que la primera n...
L’estela de… Mary Ainsworth. Compartim: Racó digital. Contes. Trobades
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
Pares i fills en aprenentatge dialògic
En el model educatiu de les comunitats d’aprenentatge, la participació de les famílies en les activitats escolars suposa un...
La Tira
La transición en España: una valoración crítica
Introducción"La transición en España: una valoración crítica" es una propuesta didáctica que pretende aportar elementos de reflexi...