Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Ensenyament multinivell
Actualment, les escoles inclusives han d’obrir-se pas i promoure un ensenyament adaptat a les característiques personals, socials i cultu...
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Cap al residu zero
Cap al residu zero El millor residu és el que no es produeix Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repl...
Eduquem entre totes
Eduquem entre totes Aportacions de les educadores i els educadors socials a l’escola Rosa Guitart Aced La incorporació de l’educadora...
Milena en qüestió
MILENA EN QÜESTIÓ
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...