IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
Projecte Trinitat Nova, un institut escola i un espai educatiu
L’institut escola Trinitat Nova (ieTN / Barcelona-9 Barris) es crea el setembre de 2017. Esdevé l’únic centre educatiu del b...
La crisis no permite la vuelta atrás
La crisis no permite la vuelta atrás La afirmación de que toda crisis puede suponer una oportunidad de renovación y cambio puede ser ci...
Cuando el alma no quiere ser espejo del cuerpo
Jean Jacques Rousseau describía la adolescencia como un "segundo parto". Según el filósofo, "en el primer parto nace un niño; en el s...
Autocoaching per a docents
Motivació. Kamtxatka, la construcció d´un somni
La A de STEAM, la porta per crear comunitat
Generar vivències STEAM per contribuir a construir la identitat STEM d’infants i joves requereix la participació de la comunitat p...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...