Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor Grupo Promotor del Primer Congreso de Educaci&...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
Em transformo en un arbre…
El present article explica una proposta didàctica que s'ha treballat a les aules de la Facultat de Formació del Professorat de la Unive...
EN LÍNE@: ¿Cómo fomentar la lectura?
I si traiem el peu de l’accelerador, per educar?
Vagarejar no vol pas dir 'suspendre el temps', sinó 'adaptar-s'hi sense deixar que ens atabali'. Implica disponibilitat i, en definitiva...
Mètode per crear monstres matatòpics (o com lluitar contra els “no sé dibuixar” i “dibuixa i a...
Aquest mètode pot servir per als que afirmen que no saben dibuixar, tenen por del full en blanc i no saben per on començar; per als que...
Reconocer la autoridad
La LOMLOE a debate: ¿qué modifica la nueva ley?
La LOMLOE a debate: ¿qué modifica la nueva ley? Fernando Trujillo Sáez El pasado 29 de diciembre de 2020 se publicaba en el BOE la LOML...