Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescèn...
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescència. Els joves són present i la pers...
Una redacción y un plató de televisión en la escuela
Una redacción y un plató de televisión en la escuela Transformando espacios educativos para nuevas formas de enseñar-aprender Andr...
¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo ec...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZICOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZI El pedagog Loris Magaluzzi ha tingut una gran influència en l’experiència educativa de Reggio...
El projecte Alianza Tierra-Koi, una ludificació dels ODS al currículum
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Com es poden generar dinàmiques i lideratges positius
La convivència positiva a l’aula es basteix dia rere dia, tot establint relacions sanes entre els membres de la classe. Podem contribuir ...