Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
«Huerto se escribe con hache?» Una experiencia de aprendizaje cooperativo en secundaria.
El treball de l´autonomia de 0 a 3 anys
En aquest article, s’aprofundeix en la manera com s’afavoreix la independència en una aula Montessori. També s’hi most...
Educació informal: Laboratori de certeses
El passat industrial d’aquest Vallès que m’acull batega entre els racons dels seus carrerons i les finestres de les seves fà...
L’art d’acollir
Lecturas para habitar las ciudades
Lecturas para habitar las ciudades Sobre cómo vivir en armonía con el entorno más cercano Jaume Centelles Pastor Leer libros que muestr...
La escuela, una perspectiva desde el juego
Desde que empecé a trabajar, me llaman la atención los patios de recreo, ya que cuando yo era niña, deseábamos que llegara la hora de...
El treball de l’autonomia dels 3 als 6 anys
En aquest article s’explica com es treballa l’autonomia a les aules de 3 a 6 anys. Per fer-ho, s’utilitzen les observacions que les ...