Renaturalitzar l’escola per humanitzar la infància
EN LÍNE@: Las condiciones emocionales del profesorado
LA TRANSFERIBILIDAD DE LAS EVIDENCIAS EN LA PRÁTICA EDUCATIVA
Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de la educación, también tú, lectora, lector, que lees nu...
Se comenta en la Red…
Ep! MRPAE: creciendo juntas con la renovación pedagógica
Júlia Bardera i Reig, Pilar Yglesias Vicens En el verano de 2015 se celebró el Congreso de Educación Pública «La escuela habla», co...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
Una visió personal.
En aquest espai que gentilment m'ha ofert la revista Guix, hi exposo ûde manera espontània i sinceraû alguns dels sentiments que bateg...
Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...