L’optimisme, necessari en la qualitat educativa
No conozco a mi compañero de mesa
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...
Repensar les ZER. Cap a on va l’escola rural catalana?
Les ZER van néixer just en començar la dècada de 1990. Van ser creades per solucionar unes problemàtiques i cobrir unes necessitats d...
PER ARRODONIR
Ara seriosament: juguem El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, A.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual bàsic sobre el...
On posem l’accent?
On posem l’accent? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fer...
Arizmendi, pedagogía de la confianza y arquitectura
Velocidad y mecanismo de reacción