Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
El respecte durant el control d´esfínters als 0-6 anys
El respecte durant el control d’esfínters als 0-6 anys Sílvia Blanch Gelabert El control d’esfínters suposa maduresa neuron...
Un univers que ens atreu
Aquest article ens ofereix una mirada sobre com un grup de persones conviu per comprendre el món que les envolta i, en aquesta aventura, ...
«El Joan se sap el nom de molts dinosaures i es pensa que els peixos viuen en un aquari»
War, krieg, polemos, bellum…
Fer entendre a l’alumnat les emocions que experimenten les persones que han patit una guerra, que les comparteixin i que s’adonin de les ...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
Projecte intergeneracional Junts molt millor
Projecte intergeneracional Junts molt millor Plàstica i música a la residència de gent gran Isabel Díaz- Emparanza Mateo CRA Valle...
Què pot demanar l´escola a la inspecció?
En aquest article d'opinió, Jesús Jiménez reflexiona sobre què li pot demanar l'escola a un inspector.