CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
Fotografia de l’esperança
Freire posa de manifest que necessitem la utopia i l’esperança. Des d’aquell «Mestre, què és la utopia?»,...
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
Fer servir en lloc de posseir
Fer servir en lloc de posseir Compartir béns i serveis per reduir emissions Som part del problema, però també som part de la soluci...
Claus per a la gestió de la convivència en el centre
Aprendre a viure amb la resta de la gent no solament constitueix una finalitat de l’educació, sinó també un dels reptes pri...
Ciencias para el Mundo Contemporáneo y comunicación audiovisual.
Involucrar: la clave para aprender activamente
José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twitter.com/jblasgarcia Blog: http://jbla...