Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
Descubriendo enigmas
IntroducciónLa cotidianidad nos plantea de forma continua situaciones enigmáticas que requieren de una solución exitosa para proceder ...
Benvingudes i benvinguts a l´adolescència
Benvingudes i benvinguts a l’adolescència Per a la majoria l’estiu ha servit de transició. El mes de juny van deixar una part si...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZICOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZI El pedagog Loris Magaluzzi ha tingut una gran influència en l’experiència educativa de Reggio...
Anna Serra Dolcet, directora d’escola Waldorf i formadora d’adults. Quan la feiná és “aigua...
Si tens ocasió de parlar amb algú de l’entorn de la pedagogia Waldorf, te n’adones aviat que hi ha alguna cosa que «im...
Introducimos la metodología del aprendizaje basado en problemas (ABP) en el aula de tercero
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
L’hort, una aula oberta a l’exterior
L’hort, un espai de treball compartit amb les famílies, el padrí expert i el professorat, ens proporciona situacions significative...