Anton Semiónovitx Makàrenko
Anton Semiónovitx Makàrenko Un referent poètic tan imprescindible com evocador És fosc i més de dos-cents noiets, i algunes n...
Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
Entre la urgència i la importància. És viable l’essencialitat?
Entre la urgència i la importància: és viable l’essencialitat? Un compromís social per a l’escola, l’educaci...
El treball a l'aula amb els grups estables de convivència (I)
Los niños no son adutos en pequeño
Tastets d’educació.
Bona part de la nostra trajectòria professional l'hem dedicada a la pràctica docent en el món rural i, al mateix temps, hem après tot...
LA ESTELA DE… CÉLESTIN Y ÉLISE FREINET
Célestin y Élise Freinet ¿Cómo se convirtió Célestin Freinet (18961966), un maestro francés de pueblo, en uno de lo...
Ramon Breu: “La formación en comunicación audiovisual es una prioridad para los ciudadanos del ...